Modeblogg: Show off!

Modebloggandet har varit saknat en längre tid, men nu ska jag mätta era lustar igen.
Modeåret 2009 har startat och det är dags för Show off - att visa upp modet.
Precis som förr är tisdagar Show off-dagar, glöm nu inte att hålla er uppdaterade med vad som är rätt och riktigt i år.

Som vanligt är VVS nyckeln till allt i modevärlden, det ska vara Vasst, Vansinnigt och Svårt!

Jag vill inleda årets modebloggande med en sylvass leopardhatt som jag införskaffade mig i modestaden Göteborg i helgen.

sdf sdf

Leoparden är djungelns modeguru och med denna hatt på huvudet är jag gatans modeguru.

Många tror att en sån här utmanande hatt bara går att bära på exklusiva tillställningar, men tvärtom ska man ha den på mer än av, för att bli ett med hatten.
Låt den hänga med när du handlar, fiskar och diskar.
Våga utmana dig själv och etablissemanget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!!

Klockren hatt. Du är kontrasternas okrönte konung!

2009-01-27 @ 18:38:18
Postat av: Kapten

Det kan vara slitsamt att vara kontrastrik, även att vara okrönt, men jag tar detta som en fjäder i leopardhatten!

2009-01-28 @ 14:11:57
URL: http://ordenochpassionen.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

i like it,

2009-01-29 @ 03:25:10
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0