Vi singlar oss fram i livet.

Jag är kvar i Gurkstaden, trots att jag skulle ha lämnat för en vecka sedan.
Är sjuk för tredje gången denna härliga vinter, hosta, halsont och det där jävla köret som vanligt.
Köpte tre sorters halstabletter, nyponsoppa, te och hälsospex idag, sånt jag aldrig handlar annars.
Men vad fan hade man för det.
Brände tungan av mig på nyponfittan, har aldrig haft så ont i käften som nu, försöket att kurera sig tog mycket mer än det gav.
Och så har jag lärt mig att man inte ska pokra med bränd tunga.
Jag satt och var så jävla förbannad över smärtan i tungan att jag tiltade bort en loppa mot en pajas på pokern.

Som alltid när jag och Rullsson steker ihop är det ultrafladdermusliv som gäller, vi brukar lägga oss vid åtta och gå upp vid fyra.
Efter dåligt med ljusenergi, sjukdomar och grejer är vi orkeslösa här nu och funderade på att klippa en tidig sleep.
Men vi har hyrda filmer som behöver ses innan inlämingen klockan sex imörra, så vi beslutade oss för att singla slant om sakerna, något jag varmt rekommenderar alla som har svårt att göra val i livet.

En singling av vårt slag går till såhär(bäst av tre matcher):
Semifinal ett:
Sleep - Amerikansk film 2-1
Semifinal två: 
Svensk film - LetsDance 1-2

Final:
Sleep - LetsDance 0-2

Bronsmatch:
Amerikansk film - Svensk film 2-0

Silvermatch:
Amerikansk film - Sleep 2-1

Jättebronsig match:
Sleep - Svensk film 1-2


Således har vi först senaste avsnittet av Laila Bagges rumpa framför oss, följt av Righteous to kill med Robert De Niro och Al Pacino, avrundat med Himlens Hjärta där Sveriges De Niro och Pacino - Persbrandt och Jakob Eklund - spelar mot Lena Endre och Maria Lundqvist.
Sleepen kom sist, trots att jag satt och höll på den när Rullsson singlade enkronan.

Hej för nu.

fdgh rty dfg
De Niro - Pacino - Lailas rumpa


Kommentarer
Postat av: Linda

jobbigt att vara sjuk. Du ahr inte funderat på att gå till apoteket och köpa tabletter tror ja att de är för att bygga upp dit imunförsvar eller så de ska finnas nån bra kur där men kommer inte ihåg va den heter Beracka kanske =)

2009-02-25 @ 19:01:34
Postat av: Linn

Heej kapten

har varit inne på din sida några ggr nu men det ända jag mööts av är "gurkor i lailas Rumpa"

nee skärpning och ge oss nått nytt:)

2009-03-02 @ 22:26:30
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: Robban

Vad händer Kapten!? Hela skutan går under utan dig!!

2009-03-03 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0