Pappa Crona!

På tal om Crona så är han far sedan åtta dagar tillbaka.
Lite läskigt nästan, att jag och Farmor under vår blöteborgsutflykt sa till varandra flera gånger att vi kände på oss att en mini-crona kommit till världen, och vips när jag ringde Crona på kvällen för att kolla så hade det precis ploppat ut en människa ur Sarahs mage!
Det blev en pojke och Crona vill att den lille krabban ska heta Junior, Sarah är skeptisk men har inget motbud, time will tell.
Jag har fått rus genom kroppen flera gånger när jag tänkt på detta, det ligger så nära, detta är första gången nån jag känner i min ålder får en unge.
Om Gud och en kvinna vill så är det en Kapten till knattelaget som kommer till världen en vacker dag.
Det är en enorm dröm, större än alla andra, författarskapet inkluderat.
Fast Crona, den knasen, tycker inte det är lika stort som jag: "det är ingen större skillnad mot tidigare, bara det att det är en människa till i lägenheten" svarade han när jag sa att det kändes fel att komma och störa med ett världsligt datorproblem och störa.
Sicken klackspark.

dfs dfg
Han låg och sov nonstop genom de tre timmar jag besökte Sågvägen, en sån krabba vill jag också ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0