Jag sägs vara officiell medlem av familjen Leinar.

Nu är jag hemma i Hökedalen efter ännu en kanonhelg i Uddevalla som innehöll fredagsfest, lördagsmys och söndagsfotboll.
Fredagen var grym, Aggan, Quimmen, Midda, Simba, Dino Baggio och jag kalasade i Quimmens lya på TB och det var en härlig energi!
Inget märkvärdigt på det stora hela, men goe glädjen, jag kände det redan på förhand att det skulle bli göttis för det var inte den där endagpåjobbetkänslan utan verkligen "Nu köör vi sa jaag!".
Lördagen var mysig...eller nje, som ni ser HÄR och HÄR så var första halvan av lördagen inte mysig för mig, bara för mina så kallade vänner...men andra delen är vi överens om...då kollade vi Körslagsfinalen(som Uddevalla dessvärre förlorade) och spelade Med andra ord(som Midda och jag dessvärre förlorade mot Quimmens och hans dejt).

Söndagen gick i fotbollens tecken, först såg vi Liverpool-Chelsea(där Mascherano lyckligtvis fick en varning men som Carragher dessvärre gick kortlös ur), sen drog vi till Ljungskile och lirade inomhusfotboll mot en superettaspelare och hans polare(som vi dessvärre...).

rr rty ert
Dino Baggio - Mascherano - Superettaspelaren


En lång väg för att komma till saken, men nu är vi snart där:

I en av historiens segaste GG-köer kände jag igen en snubbe från LSK;s svenskafansredaktion.

"Det är ju LSK" hojtade jag till killen jag aldrig träffat tidigare.

Han vred på huvudet och sa "Det är ju Leinar" när han fick syn på mitt rävgrytsfejs.

Jag antar att han har sett det HÄR klippet och minns mig därifrån.
Kvittar var han upptäckt mitt brödraskap med David och Daniel, kul att kallas Leinar, Månfejjan har ju dragit från stan så nån annan får bära familjens huvudhaka från och med nu.

sdf sdf sdf
David Leinar - Daniel Leinar - Calle Leinar


Kommentarer
Postat av: Millan

Stort, Calle. Stort.

2009-02-03 @ 06:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0