It´s alive!

Skutan är åter i framåtrörelse.
Jag är i Västerås nu.
Det är lapptoppen också.
Fast det är inte den jag skriver på nu, utan på Rulles dator.
Eller på datorn och på datorn, det är uteslutande tangentbordet jag skriver på faktiskt.
Lapptoppen mår inte bättre än i början på veckan, men det finns godare utsikter nu än då.
Crona, som ska starta eget företag som datorreparatör, är min personliga räddare i datornöden.
Vi hann inte göra vad som behöver göras, då jag besökte honom, men han gav mig verktyg och intstruktioner så jag ska klara det på egen hand.
Ska ta tag i lapptopplagandet närmsta dagarna, har haft andra saker än lapptoppar att pyssla med här i Gurkstaden och nu går mesta tiden åt till att ha ångest i efterdyningarna av "andra saker".
Ångest är en källa så god som någon, att blogga från.
Så nu ska jag blogga igen, hoppas det inte bara är Linn som saknat mina rader.

jkl ,m.
Rulle - Crona - Linn

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaa:)

2009-02-15 @ 23:34:34
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0